2009. január 25., vasárnap

Kedvenceim

Ugyan nem kért fel senki, hogy írjam meg a kedvenc filmjeimet, de olvasgatva a blogok között eszembe jutott az a film amelyik megbabonáz valahányszor megnézem. Ez pedig a Green Mile - Frank Darabont rendezésében. A történetet Stephen King írta.
A kedvenc íróim között szerepel ő is ( bár egy-két műve nekem már túl elvont ), valamint, Dean R. Koontz, Wilbour Smith, Sidney Sheldon, Martina Cole. Hiába ez vagyok én ^_^ Különben imádok olvasni, szinte bármit elolvasok ami a kezembe kerül ( kivéve a csöpögős, romantikus regényeket )
Emlékszem csodabogárnak tartottak a suliban, mert a másolás helyett kivétel nélkül elolvastam a kötelező olvasmányokat.
Kedvenc zenészem Lenny Kravitz. Bármikor fel tud dobni, ha rossz a hangulatom.
Kedvenc ételem, bármi ami olasz kaja.Friss alapanyagok, már maga a főzés is egy művészet. Engem rabul ejt, magával ragad az ételek fantasztikus íze, kombinációja. Hálás vagyok ha sikerül egy jó vendéglőt találni, ahol ilyen ételeket szolgálnak fel. Persze nem vagyok túl válogatós, bármi jöhet amit jól elkészítenek, és én is szeretek főzni. Bár családom nem mindig van annyira elragadtatva, ha újdonságokat tálalok fel. Ilyenkor óvatosan, lassan kóstogatják a tányéron lévő dolgokat :)
Illatok: Nekem fontosak az illatok .Nincs is annál bizsergetőbb érzés, mint amikor tavasszal kimegyek a kertbe, erdőbe, parkba a természetbe és magamba szívhatom a megújulás illatát. A föld illata, az eső utáni illat, virágok illata ez mind jó érzéssel tölt el. Kedvenc parfümöm is inkább friss illat : L'Eau D'Issey.
Talán még eszembe just egy s más és leírom.

I have a list of some my favorite things.
Best film I ever seen is Green Mile.
Favorite writers are: Stephen King ( altough some of his books are hard to read ), Dean R. Koontz, Wilbour Smith, Sidney Sheldon, Martina Cole. I don't mind about reading because I like it, only the romantic novels are not my style.
My favorite food is italien kitchen. I love that aroma, and fresh food.

Nincsenek megjegyzések: