2008. december 19., péntek

Amit még nem tudunk a Télapóról


Körülbelül három éve, hogy regisztráltam magam a postcrossing.com web oldalán. Itt képeslapokat lehet küldeni és kapni szerte a világon.
Nem számoltam össze ezidáig,hogy mennyi képeslapot kaptam de kb. 600 lehet. Minden képeslap után amit küldök kapok egy új cimet ahová megint küldhetek és ugyanígy ha regisztrálják a képelapom más is küldhet nekem.
A legutóbbi képeslap annyira megtetszett, hogy gondoltam felteszem ide is. Ezen a lapon a Télapó látható aki mint sokan hiszik észak-Finnországban él. De azt már kevesen tudják, hogy mit is csinál a Télapó nyáron?
Nem egyebet, mint a láperdőkben gyűjti a finom bogyókat. Állítólag ezek a bizonyos bogyók csak azon a helyen nőnek ahol a Télapó tartózkodik.

Since 3 years that I registered for the postcrossing.com project. When you are registered there you get adresses all around the World where you can send postcards trough snail post. Than you also get postcards. Sounds simple, but carefull!! You might get addicted to this:)
Last time I got this postcard from Finnland, where you can see St. Claus during sommer time.
He is livin in North-Finnland and he is picking up special berries.

1 megjegyzés:

Monika írta...

Tüneményes!!!! nagyon helyes a magyarázat is,jó volt olvasni,köszönöm!