2009. október 5., hétfő

Megérkezett..



...az ajándékom egy kedves angyaltól! Amikor kibontottam a meglepi csomagot, még a lélegzetem is elállt a sok szépség láttán.

Annyira örülök neki, forgatom és csodálom a kis tasit, szallagot, de legjobban a Halloweenes tűpárna fogott meg. Nagyon ötletes kidolgozás!

A másik meglepi ami ma ért, hogy kaptam ezt a cicát, mert beküldtem a kedvenc édességemről a doboztetőket.

My sticher angel’s present arrived today:) I’m really happy with all those cute littel things, that she made for me. I look at them, and I always smile.

The other surprise for today was this kitten that I won.




1 megjegyzés:

Kriza írta...

Nagyon örülök, hogy odaértek az ajándékok gond nélkül, és hogy tetszenek. Jó, hogy bejött a Halloweenes tűpárna is, kicsit sokalltam volna csupa rózsát küldeni, pláne, mikor láttam a tököket a blogodon :-)
Kriszta