2009. július 16., csütörtök

Filmhét

Nem mondok semmi újat, ha a hőségre panaszkodom. Jobb bent elbújni, mert ma is az utcán egy hölgy rosszul lett és összeesett.
Filmeket néztem. Persze strandolhattam volna, csak nem szeretek.

XIII- műfajában akció akart lenni, de nekem unalmas volt.A cselekmény egyszerű, csak nem értem miért kellett 3 órába széthúzni az egészet. Kb.fél óránként akadt egy akció,mikor már nagyon kezdtem unni magam. Tizes skálán 3 pont.
This film is basicly az action, but for me it was boring. The whole movie is too long with long explanations and talking.

Unborn- horror, az un.kybbuk akarja megszálni az embereket, azok közül is az ikrekre fáj a foga. Gyenge, tizes skálán 2.
Horror movie, not worth to see.

96 Hours - akció, végre egy jó film, amit érdemes megnézni ha valaki pörgős, izgis filmet akar nézni. Nem a megszokott jó fiút játsza a főszereplő, tizes skálán 9.
This is a great movie if you want to see full actions. I will see it next time too:)

Orphanage- Huhh..Spanyol horrort ne nézzetek, bár az alapsztorit jó ötletnek tartom. Tizes skálán 3.
Also a horror, a spanish one. I liked the story, but not the film.

Transformers II.- Az első tizenöt percben gondolkodtam, hogy ne-e menjek inkább ki a moziból. tiszta videójáték. Tizes skálán 1.
Video game?

Marley and Me - Családi komédia. Nekem semmit sem mondott ez a film. Komédiának meg végképp nem mondhatnám. A kutyus rosszalkodik mert neveletlen a családfő gondokkal küszködik az anya pedig depressziós lesz. A tizes skálán csak a labrador miatt adnék 2.
They say its a comedy, but I didn't find very funny.

Yes Man- Jim Carrey miatt lett csak nézhető. Kikapcsolódás garantált. ( Próbálom elgondolni, hová is jutnák, ha én is Igent mondanék minden hülyeségre..Talán a diliházban..)Tizes skálán 7.
JimCarrey is a great comediant, I like him in this film.

Sex and the City (film)- Öööö..az élet ugye nem csak a Manolo Blahnik cipőkről, Vuitton táskákról, YSL ruhákról szól. A sorozatot jobban élveztem. Lenge kis film, csak olyan összecsapott az egész. Tizes skálán 5.
Yes, yes the big thing that she gets married. But the whole film is about just that.

Nekem a legjobb mozi mikor megnézek egy rajzilmet. Mondjuk Tom és Jerry, Bolondos dallamok, Duffy Duck, Tapsi Hapsi.

Nincsenek megjegyzések: